Сталеві бар'єри набагато ефективніші, ніж бетонні. Справа в тому, що авто, яке таранить відбійник, має багато кінетичної енергії. Бетон її практично не поглинає, тож після удару машина просто відскакує вбік.

З металевими відбійниками усе навпаки. Вони розсіюють кінетичну енергію, тому авто може навіть зупинитися, а не стрибати по дорозі, як м’яч, зачіпаючи інших учасників дорожнього руху.

А виготовляють ці елементи дороги з рулонів металу. Кожен важить 8 тонн, цього матеріалу вистачить на 170 відбійників. Прес розгладжує метал, а гільйотина розрізає на відрізки потрібної довжини.

Далі майбутній відбійник вигинають – так він краще прийматиме удар. Максимальне навантаження – 7 тонн.

Потім прес витискає отвори, необхідні для скручування відбійника. Для того, щоб бар’єр успішно служив упродовж років, його потрібно надійно захистити від корозії.

Читайте також: Чому німецьке пиво найкраще в світі

Тому заготовку опускають у ванну з цинком. Після такої обробки виробник надає гарантію від наскрізної корозії 30 років.

Окрім стандартних металевих конструкцій, є й такі, які, приміром, захищають авто від удару об дерево, що росте на узбіччі. Їх спеціально підсилюють пластиковими вставками та додатковими розпірками.

Перед встановленням, готові відбійники випробовують на полігоні. Авто розганяють і б'ють об бар'єр.

Результат – вражає. І відбійник, і авто зазнали мінімальних ушкоджень. Якщо був бетон – наслідки були б зовсім іншими.