Для світу українські бренди вже давно стали символом якості та креативності. Навіть у надскладних умовах наші дизайнери демонструють справді фантастичні результати, створюючи унікальні речі й закладаючи у них важливі цінності та меседжі.
Зауважте Від абсолюту Усика до Ігор нескорених: найбільші успіхи українського спорту у 2025 році
У 2025 році українські колекції спричинили справжні фурори у світових столицях моди. А знаменитості охоче обирали вбрання та аксесуари від наших брендів для своїх найважливіших моментів. Чим найбільше запам'ятається рік для української модної індустрії, розповідаємо у спецпроєкті 24 Каналу – "Рік сильних".
Партнер проєкту – Hetman – перша українська елітна горілка, створена у Львові в 1996 році. Сьогодні бренд представлений у понад 50 країнах світу. Незмінна якість – головний принцип: лише натуральні інгредієнти, контроль кожної партії, стандарти преміум-рівня. Hetman – це якість, загартована часом.
Естетика, цінності та сенси: які світові зірки обрали українські бренди у 2025-у
Ріанна сяяла у головному уборі від Baginskiy
Головні убори від Ruslan Baginskiy – справжня українська fashion-візитівка. У любові до бренду зізналася й популярна співачка Ріанна. Вона влаштувала фотосесію у рожевій шапці-капюшоні від Руслана Багінського. Кадри увійшли до рекламної кампанії Fenty Beauty – косметичного бренду артистки.
Меган Маркл обрала естетику та мінімалізм Guzema
У 2025 році Меган Маркл двічі з'явилася на фестивалі Project Healthy Minds у сережках від українського бренду Guzema. Для гала-вечора герцогиня Сассекська обрала елегантну модель Classic Flats з колекції Classic.
Меган стала справжньою зіркою гала-вечора / Getty Images
Образ для денного виходу Меган доповнила мінімалістичними Mini Sphere Earrings, які є в колекції Space українського бренду.
Варто зауважити, що у герцогині Сассекської та Guzema стався ціннісний метч. Як зазначають представники бренду, при виготовленні прикрас особливу увагу приділялось деталям. Це допомагає транслювати важливі сенси, а також розповідати виняткові історії. Тим часом Меган неодноразово зізнавалася, що саме увага до деталей допомагає їй творити естетику та філософію власного лайфстайлу.
Герцогиня Сассекська цінує елегантність та мінімалізм / Getty Images
Прикраси Guzema з'явилися в герцогині Сассекської після візиту її чоловіка, принца Гаррі, до Києва восени 2025 року. Подружжя активно підтримує Україну у її боротьбі за свободу й часто демонструє це символічними жестами.
Бейонсе та С'юкі Вотергаус запалили у вбраннях від Cultnaked
Ще однією поціновувачкою українських брендів є співачка Бейонсе. Для концерту у Г'юстоні артистка обрала стильну червону шубу зі штучного хутра від Cultnaked. Зірка виконала у ній хіт Riiverdance. Варто зауважити, що раніше Бейонсе вже виступала у шубі від Cultnaked. Вироби креативного українського бренду дуже личать зірці й додають концертам особливого стилю.
Тим часом британська акторка та співачка С'юкі Вотергаус вийшла на сцену у сріблястому топі з колекції Cultnaked.
Кая Скоделаріо прославляла жіночу силу з SOVA
Британська акторка Кая Скоделаріо (зірка "Піратів Карибського моря", серіалів "Скінс" та "Джентльменів") позувала на червоній доріжці у прикрасі бренду SOVA.
Для прем'єри фільму "Доросле життя" Кая обрала кольє з колекції SHE. Її символом є змія, в якій закодована жіноча сила та сміливість.
У своєму образі Кая втілила красу та силу / Getty Images
У SOVA зізналися, що абсолютно зачаровані образом Каї Скоделаріо.
Мадонна влаштувала ефектну фотосесію у вбранні Zhilyova
Кожен образ Мадонни є частиною яскравого сторітелінгу її життя. Цього разу для драйвової фотосесії співачка обрала чорну мінісукню від українського бренду Zhilyova. У мережі відзначили успіх естетичної колаборації й зауважили: "жити життя треба так, щоб Мадонна танцювала у твоїй білизні".
При цьому Мадонна не вперше обирає українські бренди для доповнення своїх стильних образів. Легендарна артистка часто красується у капелюшках від Руслана Багінського.
Ліса та Аріана Гранде творили магію з Lever Couture
У 2025 році сукні Lever Couture – тренд серед світових зірок. Магія бренду зачаровує й дозволяє створювати справді унікальні образи.
Ліса – співачка, зірка k-pop гурту BLACKPINK й акторка – відвідала церемонію Еммі у ніжно-рожевій сукні від Lever Couture. Цей казковий образ став дуже популярним у соцмережах й зібрав тисячі компліментів. Лісу порівнювали з казковою феєю або чарівною русалкою.
Казковий образ Ліси викликав справжній фурор / Getty Images
Fashion-естафету перейняла співачка та акторка Аріана Гранде. Вона позувала у сукні Lever Couture для свого косметичного бренду r.e.m. beauty. Рекламну кампанію присвятили виходу другої частини музичного фільму "Wicked: Чародійка 2". Аріана зіграла роль Ґлінди. Біла сукня з невагомим шлейфом від Lever Couture допомогла створити справді фентезійний та осяйний образ. Адже українські бренди обирають навіть у всесвіті країни ОЗ.
Кейт Гадсон повернулася до культового образу з Anna October
Актриса Кейт Гадсон зробила справжній подарунок шанувальникам ромкому "Як позбутися хлопця за 10 днів" (2003). На вечірці від Warner Brothers зірка відтворила культовий образ своєї героїні Енді Андерсон. Для виходу у світ акторка обрала сукню від бренду Anna October у вершково-жовтому відтінку.
Кейт Гадсон відтворила образ-візитівку своєї героїні / Getty Images
Єва Лонгорія підкорила Париж в образі від Balykina
Єву Лонгорію часто називають справжньою іконою стилю. Як амбасадорка L'Oréal Paris, акторка взяла участь у шоу під час Паризького тижня моди. Для ефектної появи на подіумі Єва обрала чорний ансамбль від українського бренду Balykina: стильний корсет та спідницю.
Бренд Ruslan Baginskiy творив історію світової моди у Парижі
Для української моди 2025-й став справді історичним роком. Зокрема, завдяки Руслану Багінському. Дизайнер оформив 12 вітрин легендарного універмагу Galeries Lafayette, який понад 100 років зберігає славу одного з найкультовіших місць у серці Парижа.
Проєкт реалізували у рамках офіційної програми Тижня моди в Парижі. Також відбулося відкриття поп-апу та магазину Ruslan Baginskiy у форматі shop-in-shop. Дизайнер подякував тим, хто поруч, та наголосив, що хоч до реалізації проєкту довелося докласти неймовірних зусиль, це – велика честь та цінність.
У Парижі бренд Ruslan Baginskiy привертає увагу до української культури і традицій, а також доводить, що наші дизайнери можуть творити майбутнє світової fashion-індустрії.
Цікаво, що раніше капелюшки від Ruslan Baginskiy приміряли Емілі та Мінді – героїні серіалу "Емілі в Парижі", який фактично став однією з найяскравіших реклам французької столиці за останні роки.
Українські дизайнери вражали креативністю й ділилися сенсами під час Тижнів моди
Упродовж року українці активно брали участь у світових Тижнях моди. Дизайнери та бренди показували, що Україна – не лише слідує світовим модним трендам, але й здатна задавати їх.
Під час Паризького тижня моди відбувся показ бренду Litkovska. У французькій столиці презентували колекцію (Dis)connected ("(Роз)єднані"), присвячену захисникам та захисницям України. Наприкінці показу відбулися перформативні читання уривка з "Він повертається в неділю" – нового роману Ірени Карпи.
Також наприкінці жовтня бренд Litkovska організував ексклюзивну зустріч з видатними представниками модної індустрії та ЗМІ. Їм презентували нову колекцію бренду. У Litkovska наголосили, що модний діалог Києва та Парижа триває.
Бренд Anna October у межах Тижня моди у Парижі презентував нову колекцію та організував вечерю-зустріч з друзями.
Крім того, у французькій столиці відбулася презентація лімітованої колекції KSENIASCHNAIDER x RETELLETER. Шанувальникам моди представили унікальну серію денімових речей, які розписали вручну.
Водночас Nadya Dzyak увійшов до десятки світових брендів, яких запросили долучитися до проєкту S|STYLE – DENIM LAB. Надя Дзяк презентувала у Мілані скульптурну сукню haute couture. Під час роботи над вбранням дизайнерка використала унікальні технології, які суттєво скорочують споживання води, а також усувають шкідливі хімікати.
Також українські бренди брали участь у Тижнях моди, які відбулися у:
- Лондоні;
- Бухаресті;
- Мілані.
Українські моделі вражали на світових подіумах
Упродовж 2025 року українці справляли фурор не лише модними рішеннями, але й моделінгом. Наші моделі відкривали світові покази та завойовували престижні нагороди. Зокрема:
- Карина Мазяр відкрила показ Dior Cruise 2026 у Римі. Під час шоу відтворювали пейзажі, історію, а також міфологію італійської столиці.
- Українка Sen дебютувала на першому показі П'єрпаоло Піччолі для Balenciaga. Дизайнер став креативним директором бренду.
- Манекенник Юра Романюк увійшов до топу 50 найкращих моделей світу за версією престижного ресурсу Models.







