Згідно з даними ComScore Media Metrix, щомісяця сервісом користуються 18,6 млн осіб зі всього світу .

"КиноПоиск" встиг зібрати величезну базу даних про фільми, акторів та режисерів. Велику частину наповнення сайту створюють самі користувачі, залишаючи коментарі, рецензії та виставляючи оцінки фільмам.

Зараз на сервісі є більше 100 млн оцінок, і кожен місяць з'являється близько трьох мільйонів нових.

Читайте також: У компанії Яндекс з'явилась власна доменна зона .yandex

"Яндекс" збирається розвивати рекомендаційні сервіси, що враховують персональні інтереси користувачів. До того ж, новий контент буде застосовуватися в пошуку "Яндекса" для відповідей на питання про кіно.

"Зараз багато хто вибирає фільми в інтернеті. Щоб допомогти людям вирішити це завдання, потрібні не тільки технології, але і знання предмета. "КиноПоиск" - це лідируючий сервіс про кіно, в якого є величезний запас російськомовної інформації про фільми, акторів та режисерів, а в команду сервісу входять кращі експерти в області", - сказав керівник напрямку медіасервісів "Яндекса" Дмитро Степанов.

Читайте також: Лікарі відключили співзасновника "Яндекса" від апарату життєзабезпечення

"Люди хочуть отримувати інформацію про фільми швидко, у зручному вигляді та на будь-якому пристрої. Технології та ресурси "Яндекса" дозволять швидше розвивати "КиноПоиск" на різних платформах і розширити його можливості, у тому числі як рекомендаційного сервісу і рекламного майданчика ", - пояснив співзасновник і генеральний директор "КиноПоиск" Віталій Тацій .

Зауважимо, "КиноПоиск" продовжить працювати за своєю звичайною адресою.

Новий власник обіцяє підтримувати і розвивати відносини з учасниками кіноіндустрії, з якими успішно працювала команда "КиноПоиск".