Компанія запустила портал yandex.com.tr з пошуком, створеним спеціально для турецьких користувачів.

"Ми не просто локалізували свої сервіси в цій країні, а зробили абсолютно новий продукт - спеціально для турецьких користувачів"- зазначив гендиректор "Яндекса" Аркадій Волож.

Окрім текстового пошуку, користувачам доступний пошук по зображеннях, відеозаписах, пошта, сервіс новин, погоди та турецько-англійський перекладач.

Це перший вихід компанії за межі СНД.

За словами гендиректора, Туреччину обрали тому, що ця країна показує найшвидші темпи росту за кількістю користувачів у Європі.

Конкретних моделей для бізнесу у компанії немає.

"Для нас це чистий експеримент", - зазначив Волож.

Компанія позмагається за долю ринку, який зараз практично повністю контролює Google.