Дизайн цих підвісок, кількість яких відповідає кількості місяців у році, відображає російські приказки. Наприклад, серед випущених підвісок є "Хайтек-яйце" — "Людина сама коваль свого щастя", "Мозаїчне яйце" — "Стара любов не іржавіє" і так далі. Випускатимуться також і більш доступні прикраси вартістю від чотирьох тисяч доларів.

Будинок „Faberge“ належить південноафриканському бізнесменові Брайну Гілбертсон, який у 2007 році придбав всі права на бренд у компанії „Unilever“ за 38 мільйонів доларів. Нащадкам засновника компанії Густава Фаберже, який створив ювелірний будинок в 1842 році в Росії, бренд не належить з 1937 року, коли вони продали цей бренд американцеві Семюелу Рубіну.

У XX столітті під цим брендом випускалися найрізноманітніші товари: від парфумерії та одягу до кінофільмів.