Саме тому купешка А5 дуже успішна. З 2007 року, коли вона дебютувала, продали майже 350 тис. екземплярів.

На цьому "чотири кільця" не спинилися. Для тих, хто хоче більше спорту від машини німці підготували модифікацію S5 Sportback.

А якщо потрібен ще й максимум елегантності - кабріолет до Ваших послуг.

Audi S5 Sportback

Почнімо зі Sportback. Особливість моделі в тому, що це не справжнє купе, а п'ятидверка зі заокругленим ззаду дахом. Таким чином стилістично авто схоже на дводверку, але значно практичніше.

Нехай остання фраза не вводить в оману: це справжній спортивний автомобіль. Його обладнують найпотужнішим з двигунів, які доступні для сімейства А5/S5. Мова йде про бензиновий агрегат V6 3.0 TFSI потужністю 333 конячки.

Двигун:
V6 3.0 TFSI;
333 к.с. при 5 500 - 6 500 об/хв.;
440 Н•м при 2 900 - 5 300 об/хв.

Жодного вибору трансмісій. Авто може бути лише повнопривідним, а коробка передач - виключно семиступінчатим "роботом".

Динаміка:
розгін до 100 км/год - 5,1 с;
максимальна швидкість - 250 км/год.

Все це гарантує еталонну керованість і чудову динаміку. Так, S5 розганяється до заповітної "сотні" за 5,1 с.

Audi S5 Cabriolet

А що ж кабріолет? Насправді, від свого п'ятидверного родича він відрізняється лише м'яким складаним верхом.

Авто обладнують тим же трилітровим турбодвигуном, тією ж коробкою і повним приводом. Однак через механізм складання даху, кабріолет S5 важчий від Sportback на цілих 135 кг.

Характеристики:
довжина - 4 640 мм;
ширина - 1 854 мм;
колісна база - 2 751 мм;
кліренс - 120 мм;
маса - 1 955 кг;
розгін до 100 км/год - 5,4 с.

Тому й трохи повільніший. Хоча рахунок йде на долі секунди, тож на практиці різниця майже не відчутна.

Зате відчутна для задніх пасажирів - тут їм буде тісно. І сумок треба буде брати менше. Об'єм багажника в кабріолета всього 320 л, як у невеликого хетчбека.

Помітна різниця і в ціні. Кабріолет S5 коштує від €68,5 тис., а за п'ятидверку проситимуть орієнтовно €75 тис.

Ціни:
Audi S5 Sportback - від 68 500 євро;
Audi S5 Cabriolet - 75 000 євро.