Про це він сказав під час засідання Уряду.
За словами Петренка, у 2014 році українські громадяни отримали в органах юстиції близько 4 млн різного роду документів, стикаючись із перепонами у вигляді черг, бюрократії і побутової корупції.
Ми уже сьогодні приймаємо конкретні рішення, це не просто плани. Це ініціатива щодо переведення паперових документів в електронний вигляд і надання їм статусу офіційних. Ми нашою ініціативою хочемо перевести 1,3 млн документів, які щороку отримують підприємці, в режим онлайн,
— зазначив міністр.
Документи можна буде отримати на сайті Мін’юсту, оплативши послуги за допомогою банківської картки. Йдеться про такі види документів:
Витяг з єдиного державного реєстру
Довідка з єдиного державного реєстру
Виписка з єдиного державного реєстру
Сервіс запрацює з початку квітня 2015 року.
Читайте також: В Україні створять електронний реєстр декларацій чиновників, — Петренко