Ця зміна має на меті спростити процедуру подання заяви на отримання дозволу на проживання для іноземців у регіоні. Дізнайтеся, як змінився процес подання даних, передає YAVP.
Читайте також Одне з найбільших міст Польщі запроваджує туристичний податок: деталі
Де спростили подачу документів?
З 1 жовтня 2024 року у Великопольському воєводстві набули чинності нові правила, що стосуються процесу подання заяв на отримання дозволу на проживання.
Згідно з оновленими правилами, всі заяви на отримання карти тимчасового перебування, карти постійного перебування або карти резидента ЄС повинні подаватися виключно поштою.
З 1 жовтня 2024 онлайн-реєстрація для постановки в чергу для подання заяв на карти побиту в уженді воєводському більше недоступна,
– йдеться у повідомленні.
Заявники повинні надсилати свої документи до Управління у справах іноземців у Познані або до одного з воєводських представництв, розташованих у менших містах.
На які адреси можна відправляти?
У Познані:
- Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Wydział Spraw Cudzoziemców
plac Wolności 17
61-739 Poznań
Адреси делегатур:
- Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu
ul. Kolegialna 4
62-800 Kalisz
- Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie
ul. Aleje 1 Maja 7
62-510 Конін
- Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie
Plac Kościuszki 4
64-100 Leszno
- Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile
ul. Dzieci Polskich 26
64-920 Piła
Поради щодо надсилання заяви
Громадянам, які планують подавати свої заяви поштою, рекомендується:
- переконатися, що всі форми повністю заповнені та підписані,
- супроводжуються необхідними додатками та підтвердженням оплати.
Влада попереджає, що відсутність необхідних документів може призвести до затримок у розгляді заяв.