Це не лише зручно, а ще й економить часу та гроші.
"Завдяки тому, що ми маємо прямі контракти з заводами-виробниками автозапчастин, які постачають ці запчастини на світові конвеєри, ми можемо запропонувати нашим клієнтам широкий асортимент якісних запчастин за конкурентною ціною. Більше того, існує домовленість із сертифікованими постачальниками, які привозять запчастини до мережі "АТЛ" в термін від години до доби", - говорить комерційний директор мережі автомагазинів "АТЛ" Вікторія Єрмак.
В "АТЛ" клієнту допоможуть підібрати необхідні автозапчастини. Крім того, кожен автовласник отримує гарантію на всі комплектуючі та роботу з їхнього встановлення. "Компанія "АТЛ" дає гарантію на встановлення запчастин, оскільки більшість браку, насправді 90% браку залежить не стільки від запчастини, а від коректності їхнього встановлення та підбору. Тому тут ми несемо гарантію від "А" до "Я" - з моменту підбору, до моменту встановлення. У нас є цілковита впевненість в тому, що гарантійний термін буде витримано, і клієнт до нас ще раз повернеться", - зазначила Вікторія Єрмак.
Багато полеміки виникає через оригінальність чи неоригінальність автозапчастин. Оригінальні запчастини мають кліше автовиробника певного бренду, а неоригінальні - кліше виробника запчастини, але саме вони і поставляються здебільшого на конвейєр автовиробника. Відтак, вони нічим не відрізняються, лише ціною. Така філософія була створена для автодилерів, які заробляють на гарантійному сервісі.
"Відсотків 80 того, що встановлюється на конвеєр постачається не виробниками автомобілів, а виробниками автозапчастин, по суті, з якими ми і працюємо. Єдина різниця - це різниця в каналах збуту. У нашій мережі ми пропонуємо як оригінальні, так і неоригінальні запчастини на вибір клієнта, залежно від його бажання", - підкреслила комерційний директор мережі автомагазинів.
До слова, в Європі так звана "прив'язка" до фірмових СТО у гарантійний період заборонена. Відтак, дилери змушені конкурувати з автосервісами - за ціною, якістю та оперативністю обслуговування.