Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Запчастини від професіоналів

Якісні запчастини за прийнятною ціною - ось головне запитання, яке постійно турбує автовласників. Пропозицій на ринку багато, відтак зробити правильний вибір складно. Спеціалісти радять звертатися до професіоналів. Так, мережа автомагазинів та сервісних центрів "АТЛ" працює у форматі "магазин + СТО". Саме тут можна не лише підібрати, а і одразу встановити необхідні запчастини на авто.

Це не лише зручно, а ще й економить часу та гроші.

"Завдяки тому, що ми маємо прямі контракти з заводами-виробниками автозапчастин, які постачають ці запчастини на світові конвеєри, ми можемо запропонувати нашим клієнтам широкий асортимент якісних запчастин за конкурентною ціною. Більше того, існує домовленість із сертифікованими постачальниками, які привозять запчастини до мережі "АТЛ" в термін від години до доби", - говорить комерційний директор мережі автомагазинів "АТЛ" Вікторія Єрмак.

В "АТЛ" клієнту допоможуть підібрати необхідні автозапчастини. Крім того, кожен автовласник отримує гарантію на всі комплектуючі та роботу з їхнього встановлення. "Компанія "АТЛ" дає гарантію на встановлення запчастин, оскільки більшість браку, насправді 90% браку залежить не стільки від запчастини, а від коректності їхнього встановлення та підбору. Тому тут ми несемо гарантію від "А" до "Я" - з моменту підбору, до моменту встановлення. У нас є цілковита впевненість в тому, що гарантійний термін буде витримано, і клієнт до нас ще раз повернеться", - зазначила Вікторія Єрмак.

Багато полеміки виникає через оригінальність чи неоригінальність автозапчастин. Оригінальні запчастини мають кліше автовиробника певного бренду, а неоригінальні - кліше виробника запчастини, але саме вони і поставляються здебільшого на конвейєр автовиробника. Відтак, вони нічим не відрізняються, лише ціною. Така філософія була створена для автодилерів, які заробляють на гарантійному сервісі.

"Відсотків 80 того, що встановлюється на конвеєр постачається не виробниками автомобілів, а виробниками автозапчастин, по суті, з якими ми і працюємо. Єдина різниця - це різниця в каналах збуту. У нашій мережі ми пропонуємо як оригінальні, так і неоригінальні запчастини на вибір клієнта, залежно від його бажання", - підкреслила комерційний директор мережі автомагазинів.

До слова, в Європі так звана "прив'язка" до фірмових СТО у гарантійний період заборонена. Відтак, дилери змушені конкурувати з автосервісами - за ціною, якістю та оперативністю обслуговування.
 

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук