У компанії переконані, що фановий інструмент для спілкування знайде своїх шанувальників і не тільки розважить користувачів, але і спростить комунікацію. Для WOG власна лінійка стікерів – символічне підтвердження орієнтації компанії на інноваційність, тренди і комфорт для її споживачів. WOG в черговий раз доводить, що між брендом і покупцем має бути емоційний взаємозв'язок – позитив, відкритість. Про це говорить Віталій Ткаченко, директор з маркетингу ВОГ РІТЕЙЛ: "Це символічно, адже як і компанія, стікери WOG покликані продемонструвати турботу про клієнтів і вивести взаємозв'язок між компанією і споживачами на якісно новий емоційний рівень. Комусь це здасться дрібницею, але ці маленькі, яскраві картинки роблять складне простим. Вони допомагають виражати свою індивідуальність, дарувати живі емоції, веселитися і при цьому економити час. Хіба не це важливо для сучасної людини?", – підкреслює Віталій.

Перша лінійка наклейок – це 24 ситуації, емоції і настрої, які висловлюють персонажі WOG, а саме добре впізнавані чашки WOG CAFE. Герої комунікують українською мовою; часто відзначають веселі моменти в житті, кажуть приколи, і щось повсякденне. Наприклад: "Привіт, бро!", "Зараз лусну!", "Хочу на море". При цьому яскраво вираженого брендингу та зловживання неймінгом в картинках немає.

Дмитро Демидов, голова Digital відділу в WOG, вважає: достатньо того, що в зображеннях і так присутні атрибути WOG CAFE – популярні хот-доги, чашки кави, в картинки закладені ідеї і цінності компанії. "В першу чергу, для нас важливо створювати комфорт і в якомусь сенсі стікери WOG спрощують життя. Вони звільняють від необхідності набирати довгі повідомлення і суттєво економлять час. Адже в яскравій, дотепній зображенні часто зосереджено більше сенсу, ніж в реченні або навіть абзаці", – розповідає Дмитро Демидов.

Завантажити стікери від WOG можна на https://telegram.me/addstickers/wogcafe

Довідка:

ТОВ "ВОГ РІТЕЙЛ" управляє мережею автозаправних комплексів під брендом WOG, яка налічує близько 500 об'єктів у всіх областях України. Мережа автозаправних комплексів WOG – це найбільша українська монобрендова мережа АЗК на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Всі нафтопродукти в мережі WOG – виключно імпортного виробництва і відповідають стандарту Євро-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережі WOG Cafе і WOG MARKET.