Він розповів, якби аварія трапилася на зворотньому шляху, то маршрутка перевозила б близько 40 людей, зокрема, школярів з місцевої Вирівської школи в селі Білани.

Також чоловік розповів, що вина аварії лежить не тільки на водієві, а й на тих, хто дозволив цей маршрут, тобто Білопільській райадміністрації. Близько 5 років тому, розповідає співрозмовник, маршрут пролягав до села Білани, а потім його змусили продовжити до села Ганнівка-Вирівська, щоб дорогою він возив школярів із сусідніх сіл, бо адміністрація не хотіла шукати гроші на шкільний автобус.

В результаті маршрут продовжили. Формально він перестав бути приміським (до 40 км), а став міжміським (близько 55 км) , але , як і слід було очікувати , тут немає ні великих автобусів , ні другого водія. Час роботи водія подовжився не менше як на 1,5 години. Водій на рейс встає в 5 годині, приходить додому близько 22 (перший рейс в 6:30, останній - 20:30), не дивно, що він щось прогавив. На переїзді зробити щось ще складно. Залізниця йде по насипу, автобус піднімається на цей насип з обох сторін переїзду і не бачить потяг до останнього моменту,
— розповів Костянтин.

Чоловік упевнений , що водія посадять до в’язниці.

"Добре б посадити ще й відповідальну особу з Сумської транспортної інспекції ", — додає Мельник.

Нагадаємо, 4 лютого о 15:35 біля с. Вири Білопільського району на нерегульованому залізничному переїзді сталося зіткнення маршрутного мікроавтобусу "Суми – Ганнівка-Вирівська" з потягом, який рухався сполученням "Харків – Ворожба". Внаслідок ДТП загинули 13 людей. Серед них є дитина.

Причиною аварії на Сумщині могло стати недотримання водієм маршрутного автобуса правил дорожнього руху.