Про це повідомили в УНІАН.

Рейс BAY2023 до єгипетського курорту планувався ще о третій ночі у четвер, 18 жовтня. Пасажирів навіть посадили на літак, проте згодом вивели всіх назад – начебто, виявили технічну несправність.

Читайте також: У літак, в якому летіли принц Гаррі та Меган Маркл, вдарила блискавка

Дві сотні пасажирів, серед яких і діти, вже десять годин очікують на літак і досі: виліт на інформаційному табло аеропорту постійно переносять. Представники аеропорту з пасажирами спілкувалися, адже ті погрожували блокувати аеропорт, та запевняли, що літак технічно справний і причини затримки рейсу невідомі.

До слова, авіакомпанія має проблеми з вильотами не тільки у Києві. Зокрема, 15 жовтня було скасовано рейси до того ж Єгипту зі Львова.

Прес-служба Bravo Airways звернулась до 24 каналу з проханням опублікувати офіційний коментар, у якому авіакомпанія вибачилася перед пасажирами та пояснила причини затримки рейсу BAY2023 технічними причинами.

Усі несправності усунуто. Під час очікування вильоту Bravo Airways двічі організувало харчування пасажирів рейсу та забезпечувало їх питною водою. Літак був технічно готовий до здійснення рейсу о 7:00 ранку, однак через значну тривалість, понад 12 годин, з метою гарантування безпеки польоту було вирішено замінити екіпаж. Станом на 14:05 почалася посадка пасажирів на рейс,
– йдеться у повідомленні.

У приватних розмовах пасажири запевняли, що не погоджувалися летіти літаком цієї авіакомпанії, яка влітку 2018 була фігурантом чималої кількості скандалів через затримки рейсів, люди пояснили. Річ у тому, що під час купівлі турпакетів людям не повідомили, літаком якої компанії їх везтимуть.

Читайте також: До "Борисполя" зайшла нова авіакомпанія: відомі деталі

До слова, це не єдиний літак Bravo Airways до Шарм-еш-Шейху, який затримується 18 жовтня. Та сама участь спіткала рейс YB2025, призначений на 13:​5​0 – його уже перенесли щонайменше на годину.