У Microsoft розповіли, що компанія презентуватиме свій новий "флагман" після виходу Windows 10, хоча її попередній смартфон-лідер Lumia 930 запустили ще у квітні 2014 року.
Смартфон Sony — Xperia Z3 — не такий "давній", його запустили у продаж у вересні.
Фахівці стверджують - важливість розвитку ринку середнього класу не варто недооцінювати.
"Набагато важче і дорожче здобути покупців у вищому секторі, ніж у середньому, особливо якщо ви не належите до числа кількох топ-брендів телефонів", — зазначила Кароліна Міланезе, керівник відділу розробок KWP ComTech.
Міланезе додала, що у середньому класі люди частіше змінюють торгові марки, які вони купують, тож це дає більше простору.
Однак виклик полягає у тому, що ви конкуруєте з більшою кількістю фірм і деякі з них діють достатньо жорстко, коли мова йде про ціну,
— сказала вона.
LG, Motorola та ZTE також представлять свої смартфони для середнього класу напередодні Mobile World Congress.