«Він матиме компановку 330 пасажирів: 69 преміум, 261 - економ, пов`язане це зі специфікою нашого ринку», розповів Володимир Каменчук, генеральний директор авіакомпанії Windrose. Пілоти вже протестували літак на перших рейсах до Анталії. Кажуть, дісталися швидше, ніж на Airbus 320, на яких літали раніше. Та й рівень безпечності постійно контролює автоматика, тож плани на літак у авіакомпанії масштабні: Бангкок, Домінікана, Японія, Австралія та Канада», - зазначив директор директорату льотної експлуатації Windrose Андрій Голух. За словами пілота авіакомпанії Windrose Юрія Омелянчука: «Гідравлічна система дублюється електричною і задіюється у випадку надзвичайної ситуації. Серйозна і паливна система. Бак знаходиться у хвості літака і під час польоту літак сам себе центрує.»

Поки літак здійснює чартерні рейси. Комфортно у новому аеробусі почуватимуться, як пасажири преміум, так і економ-класу. «Зручне розташування бортових відсіків: таких , як кухня, туалетні кімнати для пасажирів, це теж дуже важливо, коли він літає на довгі відстані, щоб він відчував себе комфортно», -зазначає головний бортпровідник-інструктор авіакомпанії Windrose Ірина Чоботар. Ще один літак цієї серії компанія Windrose планує взяти у лізинг вже взимку цього року.