Здивування буде більшим, якщо дізнатися, як Сергій цього досягнув.

У 15 років хлопець прийшов у податкову і попросив зареєструвати його фірму. Чиновники тільки посміхнулися і скептично відповіли, що в нього ще й паспорту немає. Але вони ще не знали, що перед ними стояв бізнесмен із багаторічним досвідом.

З 12 років киянин здавав в оренду диски з комп'ютерними іграми своїм однокласникам, з 6 по 10-й клас продавав ігри на базарі. Логотип своєї фірми намалював у 15 років, а стартовий капітал здобув на піратському дубляжі ігор – йшлося про сотні тисяч доларів.

Зі здобуттям повноліття робота закипіла. Вищу освіту Сергій так і не здобув, одразу взявся ставити свою фірму на ноги. Зізнається, йому було важливо здобути авторитет серед працівників, які були старшими за нього іноді на десяток років. Але йому це вдалося, адже він платив зарплату не щомісяця, а щотижня. Так недовіра поступово зникла.

Читайте також: Молодий українець, який увійшов до списку найталановитіших від Forbes

Уже перше дітище – патріотична стратегія "Козаки" – мала приголомшливий успіх, а 20 річний бізнесмен став доларовим мільйонером.

Потім була гра STALKER, що принесла українцям світову славу. Загалом компанія GSC продала більше 9 мільйонів дисків зі своїми іграми.

Киянин вважає, що чоловікам потрібні ігри, адже вони допомагають задовольняти природні інстинкти. Сам він щоправда тепер грає менше – на зміну стрілялкам прийшла бізнес-аналітика, а комп'ютерні стратегії замінились на фінансові.

Звісно, не було все гладко. Зі своїм прискореним темпом, криза середнього віку прийшла у 23 роки. На певний час доводилося заморожувати компанію. Втім кризи – це теж досвід і можливість вийти на новий рівень.