Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Ілля Сагайдак у інтерв'ю Delo.UA.

За попередніми оцінками КМДА, будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро на Троєщину коштуватиме майже 32 мільярди гривень. Тож влада міста пропонує дешевшу альтернативу – окрему лінію для комунального транспорту, так званий "швидкісний коридор".

Ми фізично виділимо смугу для громадського транспорту, щоб туди не могли заїхати автомобілісти. Тролейбус або автобус буде обладнаний датчиком GPS, який при наближенні громадського транспорту до перехрестя включає йому довге зелене світло. Зупинки будуть обладнані спеціальними турнікетами. По суті, це буде наземне метро,
– каже Сагайдак.

Перший етап розвитку такого проекту включає реалізацію лінії "Троєщина-Чоколівка", з розгалуженням на Відрадний, з потенційним добовим потоком у 140 тисяч пасажирів.

Чиновник зазначив, що у рамках проекту так званого наземного метро буде відновлено 22 кілометри дороги, забезпечення доступу до станцій і пересадкових вузлів (станція метро "Петрівка", трамвайна зупинка на вул. Фрунзе, ст. м. "Дорогожичи", ст. м. "Шулявська" до лінії швидкісного трамваю на Борщагівку, зупинки електрички на "Караваєві дачі").

За попередніми оцінками фахівців, проект місту обійдеться у 100 мільйонів євро (близько 2,9 мільярда гривень), що, зазначимо, суттєво дешевше буде, ніж будівництво лінії метро.

"Справа навіть не в грошах, а в часі. Щоб побудувати лінію метро на Троєщину, знадобиться років 10-15. А враховуючи, як йде таке будівництво в Україні, то і усі 20 років. У свою чергу, цей проект (швидкісний коридор, – 24) можна реалізувати за три роки", – зазначив заступник голови КМДА.