Перед виборами, щоб задобрити городян, міська влада Миколаєва накупила купу тролейбусів і трамваїв. Миколаївцям електротранспорт дуже необхідний, але ціни "кусалися". Та й новими вони були тільки зовні.
Перед тим, як вийти на міські маршрути, цей транспорт пропрацював десятки років у країнах ЄС. "Беушні" тролейбуси практично відразу почали виходити з ладу. Прискіпливі пасажири звернули увагу, що хороші вони були тільки зовні, а всередині — гнилі.
Миколаївський журналіст Андрій Прокопенко, який часто користується даним видом транспорту, розповів, що неодноразово був свідком того, як нові старі тролейбуси ламаються. За словами журналіста, в одних випадках поломки усувалися на місці, в інших — зламані тролейбуси доводилося відвозити для ремонту в депо.
При цьому "беушний" і не дуже справний транспорт коштував миколаївцям недешево. За один тролейбус з міської казни заплатили 743 тисяч гривень. Цікаво, що на тендері були й дешевші пропозиції.
Так, підприємець Анатолій Шворак запропонував тролейбуси на 148 тисяч гривень дешевше. Тобто для міського бюджету можна було заощадити тільки на одному тендері майже чотири мільйони гривень. Але тендерному комітету не сподобалася його документація.
Дивіться також: Як "липові" права впливають на якість дорожнього руху в Україні