Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Про конфлікт з Бальчуном та корупцію в "Укрзалізниці" – відверте інтерв'ю з Омеляном

Міністр інфрастурктури України Володимир Омелян розповів, чому "Укрзалізниця" досі залишається збитковим підприємством та з чого почався конфлікт із Войцехом Бальчуном.

Конфлікт можновладців

— Насправді тут немає жодних емоцій, як би не бажали окремі учасники перевести це у емоційну площину.

— Я чітко наполягаю, що спочатку має бути реформа "Укрзалізниці", корпоратизація, створення прозорої ефективної діючої компанії, яка управляється незалежним керівництвом, яке спрямовує свої дії тільки на те, щоб держава отримала максимальну кількість доходів і платники податків бачили, що компанія є ефективною.

Ми повинні поставити крапку на масовій корупції в "Укрзалізниці" – це не можна усунути за один день, але цей процес треба починати і, на жаль, він досі не почався.

— Я доповідав неодноразово і керівництву держави в тому числі і прем’єр-міністру про масові зловживання, про бажання окремих груп встановити контроль, боротися за "тіньові" доходи. Цього не повинно бути – бізнес має відбуватись за воротами "Укрзалізниці",

Корупція на "Укрзалізниці"

— Спочатку в керівництві "УЗ" заявляли, що спочатку 2015 року підприємство стало прибутковим та ліквідувало борг у 16 мільярдів гривень. Наступного року навіть продемонструвало прибуток у 300 мільйонів.

Це було відверте маніпулювання громадською думкою. Бо вони взяли ці цифри з міжнародної фінансової звітності, яку проходить УЗ і демонструє зовсім інші цифри і за цією звітністю підприємство зберегло збитковість у 3 мільярди гривень.

— Дійсно, за національною звітністю "УЗ" продемонструвало ліквідацію боргу у 600 мільйонів та зростання прибутковості у 300 мільйонів гривень. Але у 2016 році було піднята вартість вантажних перевезень на 15%, що дало прибутків на 3,8 мільярдів.

— Тобто, не зрозуміло, куди поділась сума у понад 3 мільярди гривень. Про це в "УЗ" теж не хочуть говорити.

Відсутність реформ

— Системних реформ на "Укрзалізниці" поки немає. Ми або системно підходимо до роботи, або обмежуємось точковими досягненнями і кажемо, що це системна реформа. На жаль, системних реформ я поки не бачу – це лише спроби деколи вдалих, деколи недвалих проривів.

— Уряд, парламент та правоохоронні органи мають бути однією комадною – саме тоді усі нововведення будуть ефективними.

Коли ми бачимо те, що відбувається в Кабміні, коли ми бачимо незрозумілі моменти збагачення чиновників, непрозорі рішення – це означає лише одне, що реформи немає. А мають місце кулуарні домовленості, аби зберегти старі впливи та зберегти старі потоки, просто змінивши обличчя для суспільства.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук