► Чому вимагали вирівнювання тарифів
Член наглядової ради Укрзалізниці Сергій Лещенко на своєму телеграм-каналі пояснив, що діють різні тарифи навіть на перевезення порожніх вагонів – ціна залежить від того, що раніше везли у вагоні.
Важливо Розкрадання Укрзалізниці: що відомо про корупційні схеми Дубневича та Ахметова
До прикладу, якщо їде порожній вагон, який раніше перевозив залізну руду, то тариф для нього буде меншим, ніж для порожнього вагона, який перевозив зерно.
Україна інколи нагадує королівство кривих дзеркал. У нас діють різні тарифи на перевезення вантажів по Укрзалізниці,
– написав Лещенко.
► Регулятор зірвав рішення
Він зауважив, що рішення про єдиний тариф на перевезення хоча б порожніх вагонів – це було одним з антикризових заходів Укрзалізниці.
Для УЗ підвищення тарифів приблизно дало б такий результат: 4 мільярди за повні вагони плюс 400 мільйонів за порожні,
– зазначив Лещенко.
"Але регуляторна служба зірвала рішення. Замовником кампанії проти підвищення тарифів я називаю Ріната Ахметова. Він є головним вигодонабувачем від абсурдної ситуації, коли УЗ обслуговує його нижче собівартості ", – підсумував він.
Лещенко додав, що Укрзалізниці продовжить боротися за уніфікацію тарифів.