Зазначимо, що американський футболіст Колін Капернік раніше показово ігнорував гімн США. "Я не маю наміру вдавати, що пишаюся прапором країни, в якій утискають темношкірих і людей іншого кольору шкіри. Це важливіше за футбол", – прокоментував свої вчинки Капернік.
Читайте також: Nike ненароком запустив кампанію з популяризації терористів "ЛДНР"
Наразі стало відомо, що Nike обрала Каперніка обличчям кампанії, що присвячена 30-річчю слогана Just Do It. Виробник одягу наголосив, що Капернік – один із найвидатніших спортсменів свого покоління. А на офіційний постер з футболістом додали надпис: "Вір у щось. Навіть якщо заради цього доведеться пожертвувати всім".
Таке рішення Nike спровокувало критику з боку патріотично налаштованих американців. У Twitter почав набирати популярність хештег #BoycottNike, під яким користувачі почали викладати фото і відео, на яких вони спалюють кросівки Nike.
"Спочатку Національна футбольна ліга змушує мене вибирати між моїм улюбленим спортом і моєю країною. Я вибрав країну. Тоді Nike змушує мене вибирати між моїм улюбленим взуттям і моєю країною", – йдеться в повідомленні.
Багато хто псує продукцію спортивного бренду.
Нагадаємо, під час матчу, коли Капернік проігнорував гімн Америки, президент США Дональд Трамп розкритикував поведінку спортсменів. Він порадив Каперніку пошукати іншу країну, а Національній футбольній лізі – звільнити всіх футболістів, які демонструють неповагу до гімну країни.