- Найяскравіші моменти 2011-ого, це те, що ми відкрили магазини бюджетної лінії. Також головне, що до нас на показ під час українського модного тижня приїхала vip-гостя Періс Хілтон. Тепер вона гуляє у наших сукнях по червоних доріжках світу.

Також 2011 рік для мене став важливим, бо ми запустили у продаж рукавиці для iPhone. Велика проблема усі модниць, коли стає на вулиці прохолодніше, вони не можуть користуватись своїм улюбленим телефоном. Ми зробили такі шкіряні рукавиці із металізованіою сіткою. Ви можете спокійно вдягати високі рукавиці, і коли вам телефонують – спокійно відповідати. Раніше це дівчата могли робити носом або чим завгодно.

- Тобто майже усе, що планували у минулому році, втілили у життя?
- Хотіли відкрити п’ять магазинів, але відкрили лише чотири. Це сталось через те, що не добудували торгівельний центр, в якому ми хотіли відкритися. Також, у нашій академії стилю та дизайну запустили направлення "шоппер", це людина яка допомагає підбирати гардероб.

- Наскільки потрібні будуть нині "шоппери" в Україні?
- У Європі це професія №1 у фешн-індустрії. У будь-якому торговому центрі, коли ви туди зайдете, вас зустріне шоппер, до якого ви маєте записатися, бо у нього все розписано по хвилинам. В нас це ми тільки розвиваємо.

Багато дівчат, звичайно, можуть начитатися модних журналів, але вони мають знати основні формули, як правильно складати гардероб. Тобто скільки має бути сорочок в гардеробі, скільки спідниць, на чому можна економити, а на чому не можна економити. Це дуже важливо знати дівчині, і хто, як не шоппер, має це підказувати.

- Що ще можете порадити з аксесуарів на холодну пору?
- Шалики в нас ось такі - великої, крупної в’язки. Дівчата божеволіють через ці шалики. Ще ось такі шалики – принтований шовк із металевою бахромою. Навіть якщо ви вдягаєте чорний гольф і цей шалик, то він вже є вечірнім аксесуаром. Навіть для хлопців.

- А щодо сумок? Які з них актуальніші зараз – великі чи маленькі?
- Дизайнери розділились на два табори. Одні пропонують дуже-дуже маленькі, в які вміщуються лише люстерко, у кращому випадку ще й маленький телефон. Або навпаки, сумки середні. Проте дуже великі вже не актуальні.

- Відомо, що ви запустили лінію сонцезахисних окулярів...
- Так, ми робимо окуляри в Італії. Так виглядає книга-чохол для окулярів. В нас 15 моделей, ось це весна-літо 2012 року. Першою клієнткою, яка вдягнула окуляри з цієї колекції, була Періс Хілтон.

- А як щодо сонцезахисних окулярів взимку?
- Мені здається, що тепер кожна дівчина мріє, аби її переслідували папарацці. Дівчата мріють про зимові окуляри. Але вони відрізняються від літніх, бо у літніх більш тоноване скло, а у зимових лінза більш прозора.

- Бачу ви гадаєте велику увагу обгортці товару...
- Це важливо не тільки для мого бренду, це важливо у сегменті luxury. Тому що усі аксесуари, що я вам показував (окрім окулярів, бо це друга лінія), все - перша лінія. І це дуже важливо, аби були гарні та дорогі коробки, великі дорогі пакети, аби усі коробки були зав’язані репсовою стрічкою.

- А як так вийшло, що для окулярів обрали коробки у вигляді книг?
- Я, як засновник направлення smart-couture, мені хотілось, аби це була книга. Якщо у вас ціла колекція окулярів, то ви можете робити свою маленьку бібліотеку.

Марія Бірюкова
Телеканал новин "24"