Точні терміни відмови від реклами не називаються, проте підкреслюється, що вже ведуться роботи в цьому напрямку. В даний час рекламу користувачам показують, зокрема, у вікні діалогу офіційного клієнта ICQ.
Колишній власник месенджера, американська корпорація AOL, намагалась боротись з неофіційними клієнтами для ICQ, оскільки ті не відображали банери з рекламою. Для цього AOL вносила зміни до протоколу сервісу, проте розробники альтернативних клієнтів знаходили можливість продовжити нормальну роботу своїх додатків.
Навесні 2010 року фонд DST, пізніше перейменований в Mail.Ru Group, придбав ICQ. Через рік протокол месенджера офіційно відкрили для розробників сторонніх додатків. Для цього альтернативні клієнти повинні бути некомерційними і не розсилати спам.
Як раніше повідомлялось, головні конкуренти на ринку мобільної реклами, компанії Google та Apple, майже одночасно покращили умови для рекламодавців.