Згідно з усіма правилами розслідування авіаційних служб, головний обов'язок посадовців – утримуватись від припущень і власних думок щодо певних подій, сказав Шевченко в ефірі 24 каналу.
Варто знати Уруський про розслідування трагедії з Ан-26: Є питання до організації польотів і до дій екіпажу
Експерт пояснив, що у посадовців немає повноважень озвучувати якісь свої версії. Вони не можуть цього робити, адже вводять в оману.
"Спочатку один сказав, що, найімовірніше, проблема з двигуном. Інший це спростував. Суспільство введено в оману посадовими людьми", – зауважив Шевченко.
За його словами, голова комісії не може висловлювати власну думку щодо цієї події. "Він голова комісії, який доповідає згідно з наказом. Вони на комісії приймають рішення, а тоді оприлюднюють, і це рішення набуває офіційної сили. Якщо вони захочуть зробити пресконференцію, то можуть лише відповідати на запитання журналістів у межах інформації, яка затверджена. Я кажу, що це недостатній рівень професіоналізму", – підсумував Шевченко.
Як ствердив авіаексперт, такі висловлювання можуть зашкодити результатам розслідування. Також Шевченко сказав, що Україна не реінтегрована у світову авіаційну промисловість. Держава неактивно ремонтує авіаційну техніку та неналежно фінансує цю сферу. Саме через це техніку довели до жахливого стану. "Авіація – дороге задоволення і воно повинне здійснюватись постійно", – додав Шевченко.
Авіакатастрофа Ан-26 біля Чугуєва / Інфографіка 24 каналу
Катастрофа Ан-26 під Чугуєвом: дивіться відео