Окрім того, закон імплементується поволі, усі сфери мають достатньо часу, щоб підготуватися. Про це повідомляє пресслужба уповноваженого із захисту державної мови Тарас Кремінь.

Актуально В Україні сфера обслуговування перейшла на українську мову: що важливо знати

Остап Бендер також давав поради, як обходити чинне законодавство. Думаю, що це – "совок", який залишився далеко в минулому,
– розповів Кремінь.

Що ще сказав Кремінь

  • За словами уповноваженого із захисту державної мови, спекулянти ніби читають по "темниках", які надіслали з сусідніх країн.
  • Мовний закон не має на меті когось залякувати.
  • Якщо клієнт хоче спілкуватися якоюсь популярною в конкретному регіоні мовою, то персонал може йому відповісти цією мовою.
  • Однак перше слово завжди залишатиметься за персоналом, який має привітатися і зрозуміти, якою мовою клієнтові зручніше спілкуватися.