Наразі ПУМБ працює над створенням безбар’єрного простору усередині відділень, інформує 24 Канал.

Дивіться також ПУМБ запустив сервіс інтернет-еквайрингу hutko

Що відомо про безбар'єрність у ПУМБ?

Клієнти із порушеннями слуху або мовлення можуть скористатися QR-кодом для виклику перекладача жестової мови у всіх стандартних відділеннях ПУМБ.

У ПУМБ є змога викликати перекладача жестової мови / фото ПУМБ

Внутрішній безбар'єрний простір функціонує у 67 відділеннях банку. Для зручності клієнтів встановлені занижені каси, поручні, тримачі для милиць, зони очікування для людей, які користуються кріслами колісними, адаптовані санвузли.

ПУМБ розвиває безбар'єрність всередині відділень / фото ПУМБ

Крім того, 51 відділення має банкомати з вбудованим голосовим асистентом, який допомагає клієнтам із порушеннями зору користуватися послугами самостійно.

У відділеннях банку працюють занижені каси / фото ПУМБ

До кінця 2025 року ми плануємо забезпечити фізичну та інформаційну безбар’єрність у 50% відділень в кожному регіоні країни. Заплановано закінчити роботи по облаштуванню внутрішнього доступного простору в 96 відділеннях, виконати роботи по адаптації діджитальних каналів (мобільні застосунки, вебсайти банку),
– наголосила заступниця голови правління ПУМБ Наталія Косенко.

Також Косенко зауважила, що ПУМБ продовжує розвивати інклюзивну культуру серед співробітників. Для цього компанія проводить вебінари, тренінги, електронні курси, які допомагають краще розуміти потреби людей з різними видами порушень.

"Інклюзивність в ПУМБ – це бути зручним, доступним і безпечним банком, де кожна людина відчуває себе цінною та почутою, має рівні можливості", – додала заступниця голови правління банку.

На вході до банку розміщені пандуси / фото ПУМБ

Інформацію про доступність відділень ПУМБ можна перевірити в мобільному додатку та на офіційному сайті банку, а також на мапі безбар’єрності ЛУН.