Яка позиція Ефіопії?

Про це повідомили російські ЗМІ з посиланням на керівництво компанії 6 серпня, передає 24 Канал. Як заявив CEO Ethiopian Airlines Месфін Тасєв, жодних реальних домовленостей із російською стороною досягнуто не було.

Дивіться також Замість розвитку – банкрутства: у Росії вперше з 2022 року "вмирає" бізнес

За його словами, авіакомпанія не вела змістовних переговорів про лізинг повітряних суден із Росії, і підписання будь-яких угод не планується.

Ми маємо тісні ділові зв'язки зі США і працюємо виключно в межах міжнародного права та американського законодавства. Не готові йти на ризики, які можуть порушити санкційні обмеження,
– прокоментував Тасєв.

Важливо! Факт відсутністі домовленостей підтвердили й у Цивільному авіаційному управлінні Ефіопії, зазначивши, що не можуть впливати на рішення національного авіаперевізника.

Про що просила Росія?

За даними Ch-aviation, російська сторона намагалася домовитися про так званий "мокрий лізинг" (оренда літаків разом з екіпажем) через торгпреда Росії в Ефіопії Ярослава Тарасюка. Йшлося про тимчасове використання іноземних літаків на внутрішніх маршрутах країни-агресора.

Робота, зустрічі, поїздки на природу – відтепер не треба обирати між представницькою зовнішністю та потужністю, адже зі Škoda Superb ви обираєте все це плюс найважливіше – комфорт та безпеку для кожного члена вашої родини. Цей флагманський кросовер поєднав найсучасніші системи допомоги водію, високу потужність та ретельно продуманий інтер'єр. Модель оснащена LED-фарами, системою Side Assist та повним приводом, аби без перешкод прокладати собі та близьким дорогу туди, де на вас чекають нові відкриття.

Зауважимо, що це не перша спроба Росії знайти міжнародних партнерів для оренди повітряних суден. Раніше схожі звернення надсилали в Казахстан, Киргизстан, Кувейт та Катар, однак жодного підтвердження про успішні домовленості не надходило.

Чому Росія в активному пошуку літаків

До цього країну-агресора спонукає критична нестача справних авіасуден після початку повномасштабної війни та санкцій, які фактично відрізали Росію від постачання і обслуговування авіалайнерів західного виробництва. Boeing і Airbus раніше забезпечували понад 65% флоту цивільної авіації в Росі та виконували 90% усіх пасажирських перевезень. Як наслідок, авіаперевізники відчули брак оригінальних запчастин та технічної підтримки, та зіткнулися зі значним зростанням авіаінцидентів.