Скільки коштує будівництво

Загальна бюджетна вартість проєкту становить 13,96 мільярда гривень. Пропозиції від підрядників прийматимуться до 28 травня 2024 року.

Читайте також Кешбек на все українське: як це допоможе бізнесу

Рішення про проведення тендеру було прийнято після того, як у грудні 2023 року Київський метрополітен судовим рішенням розірвав договір з попереднім підрядником, АТ "Київметробуд".

У КП "Київський метрополітен" підкреслюють – метро до Виноградаря має забезпечити мешканців Виноградаря та Подільського району ефективним та швидкісним громадським транспортом.

Що вже встигли зробити

Як зазначають у КП "Київський метрополітен", на ділянці будівництва вже завершено роботи з прокладання правого перегінного тунелю довжиною майже 1250 метрів, який з'єднує станції "Мостицька" та "Сирець".

Крім цього, було зведено основу для суміщеної тягової підстанції, проведено часткове будівництво двоярусних тунелів і виконано монтаж металоконструкцій для укріплення котловану, включно з роботами з видалення ґрунту.

Що відомо про будівництво метро до Виноградаря

  • Будівництво метро до густонаселеного мікрорайону Виноградар у Києві затягується. Спочатку обіцяли відкриття у грудні 2021 року, але потім терміни були перенесені на рік вперед.
  • Відповідальна за будівництво компанія пропонувала знову відтермінувати запуск до 2023 року. Проєкт охоплений скандалами, серед яких зупинка робіт на деяких ділянках і підозри у розкраданні коштів.
  • Зокрема, у грудні 2023 року КП "Київський метрополітен" припинив співпрацю з компанією "Київметробуд", яка відповідала за розширення метрополітену до мікрорайону Виноградар.
  • Головною причиною розриву договору стало недотримання термінів будівництва. На той момент КП "Київський метрополітен" вже виплатив "Київметробуду" аванс у розмірі 4 мільярди гривень, що додало напруги ситуації.
  • Згодом мер Києва Віталій Кличко підтвердив, що нові станції не будуть відкриті в заплановані терміни.