На що перевірятимуть роботодавців
Зокрема, йдеться про перевірку того, чи дотримуються роботодавці та рекрутингові агентства вимог Закону України "Про рекламу", коли публікують пропозиції працевлаштування, інформує 24 Канал з посиланням на пресслужбу.
Дивіться також Компанія зі ШІ-співробітниками: чому експеримент виявився провальним
Особливу увагу служба приділятиме:
- виявленню дискримінації – формулюванням, які обмежують доступ до вакансії за віком, статтю, станом здоров'я, расовою чи етнічною приналежністю (наприклад, "до 35 років", "молодий колектив", "вакансія лише для чоловіків");
- виявленню маніпуляцій – штучно завищеним зарплатам без пояснень, приховуванню важливої інформації (зокрема, про нічні зміни чи випробувальний термін), а також розмитим чи оманливим формулюванням.
Роботодавцям дали час
Заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор закликав роботодавців заздалегідь переглянути текст своїх оголошень і привести їх у відповідність до закону, аби уникнути штрафів.
Крейтор також порадив українцям фіксувати порушення у вакансіях та звертатися до територіальних управлінь служби, якщо вони помітили ознаки дискримінації чи маніпуляції.


