Браун є головою Beyond Meat – компанії, яка лідирує на ринку замінників м'ясних продуктів. Податок на товари тваринного походження, на його думку, змусить великі корпорації активніше використовувати технології виробництва без експлуатації та забою худоби.

Читайте також За канабісом майбутнє, – тютюновий гігант про перспективи ринку

Тенденції ринку

Згідно з даними Beyond Meat, 93% споживачів їх продукції все одно купують товари з вмістом протеїну тваринного походження. Керівник підприємства переконаний, що це спричинено активною інформаційною кампанією, яка пропагує, що якщо повністю забрати м'ясо тварин зі свого раціону, в людини з'являться проблеми зі здоров'ям.

Разом з тим, все більше споживачів звертають увагу на альтернативи, зокрема через активні зміни клімату та відчуття співучасті й провини у негуманному вбивстві тварин.

Засновник Beyond Meat Ітан Браун / Фото VegNews

Критика податку на м'ясо

На думку Ребеки Шоунман, аналітика компанії фінансових послуг Morningstar, розмови про податки на продукцію тваринного походження є питанням передусім бізнес-інтересів, а не екології.

Податок на м'ясо, безумовно, є вигідним для таких компаній, як Beyond Meat. Це допоможе зробити їх продукцію дешевшою у порівнянні, і тим самим збільшити кількість продажів,
– наполягає експертка.

За словами Шоунман, ціни на м'ясні товари й так суттєво виросли у порівнянні з минулими роками. Додатковий податок лише знизить купівельну спроможність споживачів та негативно вплине на їх якість життя.

До слова, у багатьох країнах уже намагались ввести подібний податок. Наприклад, у Великій Британії такий законопроєкт був відкликаний прем'єрміністром Борисом Джонсоном. Нещодавнє дослідження Брістольського університету показало, що негативні економічні наслідки подібної ініціативи в рази перевищують можливу користь для клімату.