Криза логістики і благання до влади

Російські логістичні компанії просять допомоги у Кремля. Фактично кожен третій російський перевізник опинився на межі банкрутства через зростання витрат. Про це йдеться у листі асоціації "АвтоГрузЕкс" до уряду країни-агресора, повідомили росЗМІ, передає 24 Канал.

Дивіться також У Росії подорожчали вина з "недружніх країн": Кремль почав збирати підвищені податки з громадян

Через критичну ситуацію у галузі російські перевізники звернулися до влади з проханням:

  • відкласти виплату страхових внесків,
  • запровадити пільгові кредити,
  • виділити субсидії на зарплати співробітникам.

Ці заходи, на думку представників бізнесу, допомогли б частині компаній уникнути банкрутства.

Причини кризи

Основні фактори, що призвели до складної ситуації:

  • Зростання витрат на транспортування – за рік собівартість доставки в Росії зросла на 12%.
  • Різке підвищення лізингових платежів – до 27-28%.
  • Збільшення утилізаційного збору – на 75-80% у річному вимірі.
  • Скорочення обсягів перевезень – попит на вантажні перевезення у 2024 році впав навіть більше, ніж під час пандемії COVID-19.
  • Падіння тарифів на перевезення стало ще одним ударом по прибутковості галузі – за рік вони впали на 19,1%.

Правила гри у сучасному бізнес-світі стрімко змінюються. Сьогодні як ніколи важливо дбати про баланс роботи та відпочинку, щоб мати сили та натхнення підкорювати нові бізнес-вершини. І Škoda Karoq легко допоможе з цим. З понеділка по п’ятницю будь на зв’язку навіть в дорозі за допомогою бездротового підключення телефону. А у вихідні сміливо рушай з родиною на відкриття нових місць, завдяки Off-Road режиму. І це далеко не все…

Можливі наслідки для економіки Росії

Якщо ситуація не зміниться, Росія може зіткнутися з дефіцитом транспортних засобів, що призведе до:

  • зростання тарифів на перевезення щонайменше на 25%,
  • подальшого підвищення цін на товари для населення,
  • скорочення ринку логістичних послуг.

Зауважте. Експерти зазначають, що без державної підтримки особливо постраждають дрібні та середні компанії, які не мають фінансових резервів для адаптації до нових економічних реалій.