Одну з головних ролей тут грає цифровий маркетинг. Адже з його інструментами бізнес може істотно вирости, залучати нових клієнтів, виходити на нові рівні. 24 Канал разом зі Škoda розповідає про переваги цифрового маркетингу.
Зверніть увагу Компанії-фенікси: історії 3 компаній, що після занепаду знову вийшли на ринок
Що варто знати про цифровий маркетинг
Цифровий маркетинг – це симбіоз різноманітних методів і тактик просування, популяризації послуг та товарів, а також взаємодія з клієнтом у цифровому світі. З допомогою цих інструментів бізнес може стати більш гнучким та доступним.
Крім того, це дозволить йому оперативніше реагувати на будь-які зміни. Тут може йтися як про популярний тренд у соціальних мережах, так і про реакцію на проблемні ситуації.
Ще одна важлива перевага цифрового маркетингу – широкий спектр інструментів, з допомогою яких будь-який підприємець може знайти або створити свою унікальну стратегію до успіху. Плюс – статистика, яка допомагає стежити за результатами та аналізувати ситуацію, сектор, конкурентів.
Цифровий маркетинг – це необхідність у сучасному світі / Фото Unsplash
Головні канали зв'язку зі світом
Ця сфера стрімко розвивається, оскільки з'являються нові й нові інструменти та можливості. На сьогодні до головних каналів цифрового маркетингу відносять такі:
- соціальні мережі (Instagram, Facebook, TikTok тощо);
- мобільні застосунки;
- вебсайти;
- ігри;
- інтерактивні екрани;
- цифрове телебачення;
- "розумні" гаджети;
- цифрове мистецтво.
Завдяки цьому бізнес має більше можливостей, які дозволяють отримувати значні охоплення, знайти свою цільову аудиторію, поширювати свою рекламу в абсолютно різних форматах та середовищах.
Бізнес налагоджує контакт з клієнтами / Фото Unsplash
Це також шлях бізнесу до налагодження стосунків зі своїми клієнтами на постійній основі, а також створення унікальності та цінності свого бренду для них. Паралельно цифровий маркетинг спрямований і на залучення нових клієнтів. Інструменти просування у цифровому світі також є чимало: від контекстної реклами, просування у соціальних мережах та просування сайтів до контент-маркетингу, відеомаркетингу та співпраці з інфлюенсерами.
Як цифровий маркетинг допомагає бізнесу заробляти
Головне завдання бізнесу – отримувати максимальний дохід з мінімальними витратами та втратами. Саме тому підприємці та їхні команди повинні поповнювати свої професійні арсенали найактуальнішими та максимально ефективними інструментами. До них з впевненістю можна віднести цифровий маркетинг.
По факту цифровий маркетинг допомагає бізнесу оперативно та ефективно просувати свої послуги й товари в інтернеті. Його фокус направлений на рентабельність та результативність тут і зараз. При цьому підприємець може стежити за процесом, а фахівці оперативно реагувати відповідно до потреб та завдань.
Ба більше, ефективний цифровий маркетинг може конвертувати перегляди на гроші для бізнесу. Для прикладу, в одному із досліджень компанії Google вказали, що інструменти цифрового маркетингу дають змогу вийти на вищі прибутки. Адже симбіоз усіх вище згаданих зусиль допоможе бізнес може створити стратегію ефективної гри, яка буде конвертувати впізнаваність бренду та його присутність в інтернеті у прибуток.
Цифровий маркетинг допомагає бізнесу заробляти / Фото Unsplash
Ефективний "помічник" для розвитку бізнесу
Вийти на новий рівень ефективності та встигати більше за день вдасться з власним автомобілем. Адже проблема пресування як містом, так і країною просто зникає. Це однозначна перевага для будь-якого підприємця, оскільки власна справа вимагає розв'язання багатьох питань. Часом діяти потрібно дуже швидко і від цього рішення може залежати майбутнє бізнесу.
Проте ефективне пересування не виключає потребу в комфорті. Адже автомобіль не має доставляти додаткових клопотів. Сучасний ринок сьогодні пропонує унікальні моделі з вагомими перевагами. Для прикладу, варто можна звернути увагу на Škoda Karoq, якими можна керувати навіть за допомогою власного смартфона
Так, із застосунком на смартфоні можна стежити відразу за низкою аспектів, які дозволять значно спростити життя. Зокрема, йдеться про такі опції:
з будь-якого куточка світу власник автомобіля Škoda Karoq може побачити, де саме розташована машина. Головне – доступ до Інтернету;
чи зачинені у неї двері та багажник;
чи не розряджений акумулятор;
скільки пального залишилось у баку.
Це допоможе більше ефективно використовувати свій час. Наприклад, якщо закінчується пальне, ви можете врахувати це у своєму розкладі на день та заздалегідь заїхати на заправку.
Ще одна перевага – можливість розпланувати свій маршрут перед тривалою поїздкою, враховуючи такі моменти, як готелі, заправки чи просто піт-стопи для відпочинку. Цей маршрут можна завантажити через смартфон на Škoda Karoq, і вбудована навігаційна система під час поїздки поведе водія розвіданими дорогами. Це значно спростить подорожі для водія та пасажирів.
На додатку також можна стежити за статистикою поїздок, витрату пального, середньою швидкістю та іншими показниками. Крім того, завдяки застосунку система автомобіля навіть самостійно здатна надіслати дилеру повідомлення про необхідність проведення діагностики та пошуку запчастини у разі виявлення раптової неполадки системи.
Зі Škoda Karoq також буде значно легше паркуватися, адже система "знає" точні місця. Така функція суттєво зекономить час водієві, наприклад, перед важливою зустріччю. Якщо ж ви мали настільки завантажений день, що випадково забули, де залишили свій Škoda Karoq, – це не проблема: інформація про місце розташування авто буде у вас на смартфоні.