На такі плани Victoria's Secret звернув увагу юрист Джош Гербен на своїй сторінці у твітері. Експерт зазначає, що компанія має намір продавати віртуальну спідню білизну, взуття і модні аксесуари у цифровому світі.
Читайте також Електромобільний стартап Polestar висміяв Tesla і Volkswagen у своїй рекламі
Нові торгові марки Victoria's Secret
В одній із заявок на реєстрацію нової торгової марки Victoria's Secret йдеться про можливість займатись завантажувальними віртуальними товарами, зокрема комп'ютерними програмами для створення і торгівлі цифровими колекційними предметами з використанням консенсусних протоколів на основі блокчейну і смартконтрактів.
Інша торгова марка, яку хоче зареєструвати модний бренд, дозволятиме надавати розважальні послуги і створювати роздрібні онлайн-магазини, що продаватимуть віртуальний одяг, спідню білизну, взуття, головні убори і окуляри.
Victoria's Secret прямує у метавсесвіт і має намір продавати віртуальне спіднє,
– зазначив Джош Гербен із посиланням на реєстрацію торгових марок компанією.
Вас може зацікавити – Навіщо політики носять дорогі бренди: дивіться відео