Залучення клієнтів не передбачає перемогу конкурентів на всіх рівнях, розповідає Бізнес 24. Насамперед потрібно переконатися, що бренд виконує запит людей і – що найголовніше – вони про це знають.
Читайте також Що таке дизайн-мислення та чому воно потрібне сучасним підприємцям
Разом зі Škoda розповідаємо про те, що завжди допомагає залишатися помітним, яким би не був конкурентний фон.
Соціальна відповідальність
Бізнес просто не може стояти осторонь суспільних процесів. Підприємцям важливо не лише бути обізнаними у суспільному житті, а й брати в ньому активну участь.
Бути поряд з клієнтами – завжди гарна ідея / Фото UnSplash
Варто пам'ятати, що будь-який бізнес стає успішним саме завдяки соціуму, тому повинен бути і зворотний зв'язок. Така залученість до ініціатив завжди привертає увагу та провокує хороші відгуки.
Унікальний стиль
Наслідувати великі компанії варто лише у деяких рішеннях, якщо це доречно. Завжди потрібно тримати у фокусі, що ваша компанія – унікальна. Це можна підкреслити особливим брендом, героєм, мелодією, стилем комунікації тощо.
Пишіть власну унікальну історію / Фото UnSplash
Тому варто інвестувати час і зусилля у свою "фішку" – і тоді не доведеться турбуватися про те, що бренд загубиться серед конкурентів. Вона проникне у підсвідомість людей, і саме на неї вони опиратимуться при потребі зробити вибір.
Креативні партнерства
Стрімкий розвиток соціальних мереж подарував бізнесу унікальний інструмент для просування своїх продуктів або послуг. На цьому полі є свої герої, з якими можна і потрібно активно співпрацювати.
Креатив підкреслює унікальність / Фото UnSplash
Варто лише не забувати про те, що креатив – це добре, коли є межа. Потрібно робити акцент на власній унікальності та пропонованих перевагах, а не вмінню вийти за рамки. Варто лише привернути увагу, а роль об'єкта для скептичних насмішок краще залишити для інших.
Автомобіль – ще одна можливість виділятися
Дорога на роботу повинна також бути комфортною, аби навіть затори не змогли зіпсувати настрій. З новою Škoda Octavia шлях до вершин буде впевненим та динамічним.
Дизайн автомобіля нового покоління завдяки більшому кузову нагадує елегантне купе, а динамічна форма та продумані деталі свідчать про еталонну якість.
Власники нової Škoda Octavia знають, що таке комфорт, тому жодна поїздка не перетвориться на випробування. Два 10-дюймові дисплеї, один з яких проєктує інформацію на лобове скло, мінімалістичні лінії, атмосферна підсвітка, ергономічні сидіння та безліч додаткових "плюшок" роблять салон автомобіля не просто ефективним, а й витонченим та елегантним.
Škoda – вдалий вибір для лідерів / Фото Škoda
Речі для будь-якої активності впродовж тижня та навіть сімейних поїздок на вікенд легко помістяться у просторий багажник місткістю до 600 літрів, при чому про жодну втрату комфорту для пасажирів не йдеться. Турбуватися й про безпеку також не потрібно – 9 подушок та безліч систем допомоги водію перетворили Škoda Octavia на максимально безпечний автомобіль.
Ефективний розхід бензину, максимальний комфорт, перевірений виробник, міжнародні нагороди та найкращі умови за вигідною ціною – ось, що робить Škoda Octavia чудовим вибором для всіх, хто цінує якість, зручність та надійність.