Курйозні фото підірвали мережу. Люди почали активно обговорювати таку креативність.
До теми Рима і гра слів: 5 порад, як придумати незабутню назву для свого бізнесу
Перелік логотипів
Насмішило українців саме те, що логотипи використали лише для привернення уваги. Насправді ж продавали бізнесмени зовсім інші речі.
У Єгипті пропонують туристам:
- "Сільпо" – косметику;
- АТБ – вироби зі шкіри;
- Rozetka – одяг, солодощі, купальники;
- "Епіцентр" – манго, кальяни, сигарети, сувеніри;
- Novus – вироби зі шкіри;
- "Ашан" – наркотики (траву).
Директорка Асоціації Індустрії Гостинності України Анна Романова зауважила, що була вражена від побаченого.
"Я розумію, що єгиптяни йдуть на будь-які хитрощі, щоб заманити українського туриста, але подивіться на ці "рекламні" слогани. Хто і в якому стані їх складав?", – написала вона.