На конференції вас чекають кейси ресторану "Прага", компаній "Pandora" і "PepsiCo". А представники соціальних мереж "Вконтакте" та YouTube поділяться новими фішками і рекламними можливостями для бізнесу.

Формат заходу

• 11 доповідей з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом;

• 11 годин прямого ефіру з кращими фахівцями з SMM;

• 1 круглий стіл з обговореннями важливих тем і відповідями на питання;

• 1 англомовна секція за участю зарубіжних фахівців, які поділяться своїм досвідом у сфері SMM.

Програма

1. "Що приніс нам SMM за рік? Кейс WebPromoExperts", Ольга Онікієнко (WebPromoExperts);

2. "YouTube для бізнесу. Можливості та формати", Олексій Бех (Google);

3. "Ефективно використовуємо таргетовану рекламу Facebook", Сергій Щербаков (Спеціаліст з маркетингу та SMM);

4. "Вконтакте. Інструменти і кейси", Наталія Якуніна ("Вконтакте Україна");

5. "Сірі методи і як з ними боротися. Ботнет. Хто користується і чому не треба так", Володимир Галіка (SPN Communications Ukraine);

6. "Визначення цільової аудиторії та її портрет", Євген Зінгер (Fedoriv);

7. Круглий стіл: "Тренди і тенденції в соц. мережах", Володимир Галіка, Сергій Щербаков, Дмитро Вакулюк;

8. "Креативи і адаптація global-креативу. Кейси Pandora і PepsiCo", Дмитро Вакулюк (Engine);

9. "SMM для ресторанного бізнесу. Кейс ресторану "Прага", Сергій Вічева ("Прага");

10. "10 ключових помилок роботи в Instagram на прикладах", Сергій Полторак ("Символ зростання");

11. "Як залучити в локальне співтовариство 230 000 чоловік?", Олег Нобр ("Наш Київ").

Детальніше
Організатори агентство WebPromo та академія інтернет-маркетингуWebPromoExperts.

Деталі
Захід безкоштовний, але для участі необхідно зареєструватися на сайті конференції. Після конференції зареєстрованим слухачам висилаються записи і презентації доповідей. Також на учасників чекають подарунки від спонсорів і партнерів конференції.