Як простої в аеропортах Росії грають нам на руку

Що ж, дозволю собі прояснити ситуацію з аеропортами.

Читайте також Одна важлива річ щодо безпеки українців, яку не можна забувати

21 серпня аеропорти Внуково та Домодєдово московського авіавузла ввели обмеження на прийом та відправлення рейсів з 06:25 по 08:40. Частина рейсів була перенаправлена в інші аеропорти, наприклад, один із літаків відправили до Казані.

Фактично, два великі аеропорти в Москві простоювали 2 години. Був збій відправлення не лише цивільного, а й вантажного авіатранспорту. Літаки, які не могли сісти в аеропортах, чекали в повітрі дозволу, випалюючи більше палива, або ж летіли в інші аеропорти, знову ж таки, випалюючи паливо.

А тепер трохи думок вголос.

Уявімо системність тривог у російських аеропортах. Якщо за добу вони будуть на 2, 4, 8 годин вводити обмеження на прийом та відправлення рейсів, то які матимуть фінансові втрати аеропорти через ці простої? Або трохи інакше.

Цікаво Публічна відповідь Олені Шуляк

Будь-який аеропорт Росії не тільки є частиною загальної логістики, яка, зокрема, бере участь у вантажопотоці для забезпечення війни в Україні, а й своїми податковими відрахуваннями, які підтримують бюджет, спрямований на фінансування війни. А якщо вони починають просідати за доходами?

І головне, якщо кошти, для підриву стабільної роботи аеропортів менші за загальні втрати за годину простою, то виникає питання: "А чому б і ні?".