А от у Європі його ніколи не продавали - там великі американські седани мало кому потрібні. Були.
На думку General Motors, Malibu нового покоління - це якісно новий автомобіль, який сподобається навіть примхливим європейцям. Тож модель таки вивели на ринок Старого cвіту, а водночас і України.
Тут автомобіль замінив не надто успішну, перестарілу Chevrolet Epica. Шевролетівці переконані, що в новинки справи йтимуть краще. За їхніми словами, це автомобіль преміум-класу з невиправдано низькою ціною.
Преміум - преміумом, але Malibu дійсно на голову вищий від "Епіки". У всьому.
Передусім, це стосується салону. Тут використали якісніші матеріали, а в оформленні помітні нотки від спорткупе Chevrolet Camaro. Також значну увагу розробники зосередили на звукоізоляції - вона дійсно на високому рівні. Але головне - це багате оснащення, у центрі якого нова мультимедійна система зі семидюймовим сенсорним дисплеєм.
Не менше цікавого і в технічному наповненні автомобіля. Malibu сконструювали на тій же платформі, на якій стоїть Opel Insignia, пара "Б'юіків" та "Саабів".
Двигунів седану відрядили три, і вони цілком відповідають потребам покупців таких автомобілів. Так, базову версію обладнують 2.4-літровим бензиновим двигуном, а в дорожчих модифікаціях доступний потужний трилітровий V6. Крім того, в гамі є тяговитий дволітровий турбодизель. Коробки передач дві - механіка й автомат, обидві щестиступінчаті.
Що ж до підвіски, як і годиться бізнес-седану, вона у Malibu заточена під комфорт, без спортивних ноток. Добре ковтає нерівності, і абсолютно не порушує спокою водія.
Ну, а ціна, своєю чергою, не виведе з рівноваги покупця. Автомобіль коштує на рівні своїх співвітчизників з Південної Кореї - трохи більше $25 тис. за базову версію.