– Традиційно, взагалі соціологічні дослідження проводяться для чого? Аби той чи інший кандидат та його команда могли проаналізувати свої позиції, прослідкувати тенденції, як суспільство реагує на ті чи інші заяви чи дії політика або політичної сили. Але як ми спостерігаємо вже не перший рік, частіше політиками цей інструмент використовується саме для пропагування себе, для пропаганди того, що цей політик має певні перспективи, може бути лідером кампанії, може бути потенційним президентом.
Читайте також: Ми проти гуртуватись навколо прізвищ, – експерт про об'єднання опозиції і демократів
– Ми протягом грудня 2017-го, якраз наприкінці року, провели повне дослідження всіх соціологічних досліджень, які проводились за весь 2017 рік, і побачили, що, фактично, жодна соціологічна агенція не проводила постійних маркерів, досліджень, аби можна було відслідкувати тенденції тих чи інших політиків.
– Деякі дослідження 2017 року в мене викликали певний подив. Наприклад, якщо порівнювати грудневі, тобто фінальні, соціологічні дослідження центру "Софія" та КМІСу, у них позиції у кандидатів та у політичних партій, фактично, рівні, але відсоток підтримки у партій та кандидатів на пост президента у різних дослідженнях відрізняється рівно у два рази.
Більше – дивіться в інтерв'ю.