Зовні нова Ауді А7 Спортбек схожа на попередню версію, та й розміри автомобіля майже не змінились. І це закономірно – німецькі преміум-бренди ніколи не роблять значних змін у дизайні моделей-наступників. Традиційно кузов "сімки" звужується спереду назад, а дах плавно спадає, що разом з довгим капотом створює стрімкий силует.

Форма кузова отримала більш виражені грані, а світлодіодні ходові вогні у фарах – новий «малюнок».

Читайте також: Audi розробляє конкурента "Теслі"

Спереду новинка трохи схожа на найбільший і найпрестижніший седан марки – Ауді А8.

Зате корма стала виглядати більш привабливо, ніж у попередньої моделі – багато кому вона не подобалася. Зараз задні вогні створюють цілу світлову лінію по всій ширині машини.

Світлодіоди з 13 сегментів здатні утворювати різні анімаційні ефекти.

В салоні – засилля розкоші та сучасних технологій. Окрім "віртуального кокпіту", якими зараз оснащуються всі нові моделі Ауді, "А сьома" отримала одразу два великі дисплеї на торпедо. Нижній відповідає за борткомп'ютер, на ньому також можна писати повідомлення. Верхній – це мультимедійна система.

Дизайн інтер'єру також витриманий у стилі граней та гострих кутів.

Нове покоління спортивного ліфтбеку Audi A7 Sportback отримало кілька інноваційних технологій.


Audi A7 Sportback отримав багато нових технологічних рішень. Зокрема, деякі моделі матимуть електричну мережу з напругою 48 вольт, а не 12, як у більшості легкових авто. В машину встановлений літій-іонний акумулятор, як у електрокарів. Спеціальна система буде заряджати його при гальмуванні. А на швидкостях від 55 до 160 км/год комп'ютер вимикатиме бензиновий двигун та авто буде рухатись накатом, заощаджуючи паливо.

Система старт-стоп на перехрестях бути глушити двигун, а вмикати його, як тільки автомобіль, що стоїть попереду, почне рухатись.

Нову Ауді А7 можна буде замовити з однією з чотирьох варіантів підвіски. Це стандартна зі стальними пружинами, спортивна зі зменшеним на 10 мм дорожнім просвітом, а також два види пневматичної – стандартна та з адаптивними амортизаторами.

Є можливість замовлення усіх керованих коліс. На невеликій швидкості задні колеса повертатимуться у протилежну від передніх сторону. Це забезпечить розворот на меншій площі дороги. А от на великих швидкостях колеса будуть повертатися в одну сторону, що дасть змогу краще входити в повороти.

На початку Audi A7 Sportback виходить лише з одним двигуном – бензиновим об'ємом 3,0 л та потужністю 340 к.с. й крутним моментом 500 НМ. Коробка передач – 7-супеневий S-Tronic. Така модифікація розганятиметься до першої сотні за 5,3 секунди. Пізніше буде доступний і більш слабкий дволітровий турбомотор.

Нова Audi A7 Sportback отримала повністю автономний автопілот, однак він… не працюватиме. Його можна буде ввімкнути лише після того, як зміниться законодавство європейських країн щодо можливості руху авто без водія. Прогнозують, що це може статися років через два. Зате дистанційна система паркування зі смартфону працює вже зараз. Для цього автомобіль оснащений 5 радарами та 5 камерами, лазерним сканером та 12 ультразвуковими датчиками.

Читайте також: Випробування безпілотного авто у місті вперше провели в Канаді

Старт продажів Audi A7 Sportback у Європі запланований на лютий 2018 року.