Інтернет-медіа
— Інтернет та його користувачі стають більш впливовими, а традиційним ЗМІ менше почали довіряти. Вони втрачають свою аудиторію, і не кількісно, а якісно. В інтернет перетікає аудиторія, а в традиційних ЗМІ вона починає рідшати.
Ми живемо зараз в епоху так званої інформаційної "перестрілки", інформаційної війни. У часи режиму Януковича такої війни не було, бо все було монолітне. Він законсервував під собою все інформаційне поле.
— В інтернеті теж з’явилась можливість впливати. Тому найбільші мільярдери, олігархи теж йдуть та капіталізують інтернет. Інтернет стає більш живим полем.
Війна олігархів
— Тому що вони зараз насправді бачать більше загрозу одне в одному. Якщо є можливість переділити країну. Раніше все було зрозуміло. А зараз ніякої вертикалі нема, тому олігархи збираються все "перебудувати".
Читайте також: "Укрспирт" з руїн перетворився у прибуткове підприємство
— В принципі, завжди за традиційними ЗМІ стояли олігархи і проштовхували якісь свої інтереси. Це завжди було дуже тонко. А зараз це все очевидно. І тому, через цю внутрішню війну вони відволікаються, що є більше зовнішня загроза.
Телеканали в інтернеті
— Телеканали повинні розвивати представництва в інтернеті, адже там зосереджена більш активна розумна молода аудиторія, яку не можна ігнорувати. Аудиторія хоче не отримувати, а вибирати "їжу".
Більше — дивіться у відеоінтерв’ю.