В Україні ця традиція залишилася з Радянського Союзу.

Читайте також: Нова загроза для окупованого Криму – токсичні відходи йдуть просто у море: фото та відео

Дороги просто посипають сіллю та піском, але на практиці ця суміш дуже шкідлива для довкілля.

Якщо попадає багато солі навколо дерева, то це шкодить йому. Можна мінімізувати ці впливи наприклад не кидати там, де клумби й дерева, а відгортати сніг на пусті місця,
– розповів директор аналітико-дослідницького центру Інститут міста Олександр Сергієнко.

Також піщано-соляна суміш ефективна лише під час руху автомобілів, які утворюють своєрідну кашу бурого кольору. За правилами, її потрібно зчищати через 4-6 годин.


"Снігова каша" на дорозі

Проте комунальники це ігнорують, згодом пісок забиває зливові каналізації та додає бруду на вулицях. А ще від солі псуються автомобілі та взуття.

Найкраща альтернатива – це мінерал Бішофіт. Зараз його використовують лише у парках Дніпровського району, хоч такий мінерал і дорожчий у 8 разів за сіль. Проте він не руйнує асфальт та зелені насадження, в які згодом знов будуть вкладати кошти.

Журналісти 24 каналу разом з директором комунального підприємства по утриманю зелених насаджень Євгеном Ковшуном провели експеремент – порівняли використання бішофіту і солі. Після використання бішофіту на деревині, пройшло менше 5 хвилин і лід змінив свою структуру. Сіль ж за цей час лише почала плавити лід.

Відео експерименту:

В Європі вже давно відмовились від солі та хімікатів. Використовують лише пісок або ж кам'яну крихту, яку знов збирають і повторно використовують наступного року.