Такого висновку дійшли американські вчені, пише The Daily Mail.
Ролики з котами на YouTube в 2014-му зібрали майже 26 мільярдів переглядів, а це більше, ніж відео на будь-яку іншу тему.
Доцент із Університету штату Індіана Джессіка Галл Майрік провела опитування серед 7 тисяч людей. Вона досліджувала, як перегляд відео з котиками впливає на їхній настрій.
Так, 36% учасників опитування зарахували себе до "котолюбів", решта ж зазначили, що однаково симпатизують як котам, так собакам.
Згідно з результатами дослідження, перегляд відео з котиками змушує людину відчути позитивні емоції, зменшує відчуття тривоги та роздратування, позбавляє смутку.
Варто додати, що учасники, які відволікаються відео з пухнастими тваринками під час роботи чи навчання, не почуваються винними – бо задоволення перекриває будь-які пов'язані з цим негативні почуття.
Найбільше відео з котами привертає увагу людей доброзичливих та сором’язливих, з'ясували дослідники.