Команда "Delfast Ebike" замахнулася на більше і представила байк із запасом ходу в 380 кілометрів, а це на 30 кілометрів більше, аніж електрокар "Tesla".
Читайте також: Київський мотозавод – легендарне підприємство, яке перевершило рекорд Harley-Davidson
Замість цифр – простіше порівняння: осідлавши цього красеня, скажімо, у місті Дубно Рівненської області, людина спокійно доїде до Києва. При чому не обов'язково рухатися лише гладенькою трасою, український байк чудово почувається й на бездоріжжі, на мальовничому полі чи лісовій стежці. Зрештою, це й не дивно. Розробники запевняють: їхнє творіння – це гібрид мотоцикла й гірського велосипеда. Тож не страшні йому й калюжі з багнюкою.
Електровелосипед "Delfast Ebike" може їздити по бездоріжжі
Ідея створити такий е-байк народилась у власників фірми кур'єрської доставки – вони довго шукали найоптимальніший транспортний засіб для своїх працівників і, зрештою, вирішили самі його сконструювати. Робота над і-байком розпочалась у 2015 році, команда тривалий час експериментувала з рамою. Батарею обрали американську.
Читайте також:ІСМ – харківська компанія, що вивела український кастомайзинг на міжнародний рівень
Наразі українці готові представити електробайк одразу у трьох модифікаціях. "Прайм" – забезпечить найбільший запас ходу на одній зарядці, при цьому середня швидкість становитиме 45 кілометрів на годину. Модифікація "Топ" зможе їхати з максимальною швидкістю 80 кілометрів на годину, а от "Лайт" буде більш поблажливим до гаманця.
Свої творіння команда продаватиме приблизно за 3 тисячі доларів. Це звична ціна на електробайки, точніше навіть менша, ніж у західних конкурентів. Українці сподіваються, що їхній козир – 380 кілометрів на одній зарядці – виділить їх на світовому ринку і допоможе провести вдалу кампанію на Kickstarter.