Бренд представили 19 лютого у Києві. За розробку логотипу взялася креативна агенція Banda Agency, яка працювала над брендингом Ukraine Now.

Важливо У Чорнобилі почнуть розвивати туризм: деталі

Ідея невічного логотипа

За основу логотипу взяли форму поверхні реактора, з якого все почалося. З кожним роком зображення змінюється та поступово зникає. Кінцева точка існування лого – 2064 рік. Саме тоді Чорнобильську електростанцію повністю виведуть з експлуатації.

Ми вирішили створити брендинг Зони відчуження, щоб привернути увагу до зникнення місць пам'яті. Бо хочемо, щоб люди встигли побачити все наживо. Побачити та вивчити важливий урок: кожна дія має наслідок,
– заявили розробники агенції.

Невічний логотип Чорнобильської зони відчуження
Невічний логотип Чорнобильської зони відчуження / Фото Banda Agency

Нова візуальна система, змінюючись щороку, дає можливість поєднувати минуле та майбутнє в одному просторі. Тому, трансформуючи Чорнобиль, важливо також посилювати комунікацію та змінювати візуальне сприйняття Зони відчуження, зауважили учасники презентації.

Спеціалісти Other Land та Orient Web Development створили новий сайт Чорнобильської зони. Його основна ідея також полягає у перетині часів: минулого, теперішнього та майбутнього. Завдяки йому користувачі можуть подорожувати у часі.

Презентація невічного логотипа: дивіться відео