Про це йдеться у розпорядженні від 2 березня 2016 року, яке опубліковано на урядовому порталі.

Створення Національного контактного центру — це можливість громадян звернутися до державних органів, в тому числі до президента України, Кабміну та інших органів з телефонними та електронними зверненнями за принципом "єдиного вікна" і отримати відповідь від органу, уповноваженого вирішувати порушені питання.

Створення такого центру дозволить оптимізувати бюджетні витрати на роботу зі зверненнями громадян в державних органах.

Читайте також: Яценюк обіцяє підвищити зарплати та пенсії у травні

Згідно з документом, Кабмін рекомендує державним органам, органам місцевого самоврядування, Національному банку забезпечити взаємодію з державною установою "Урядовий контактний центр" з метою розгляду телефонних та електронних звернень громадян.

Також передбачається в жовтні цього року розробити автоматизовану базу даних звернень громадян.