Про це йдеться в матеріалі Каленкова, розміщеному на сайті "Укрметаллургром".
"Перший погляд на стратегію, розміщену на сайті УЗ, дає розуміння того, що це просто-напросто набір "хотілок" залізничників, зокрема, яким саме чином вони можуть хвацько витратити 148 млрд грн... Які інвестиційні проекти є пріоритетними? Де обґрунтування їх ефективності? Чому акцент зроблений на рівнях зарплат залізничників, але немає ні слова про продуктивність (т.км./чол)?", – пише Каленков, акцентуючи, що презентована стратегія породжує велику кількість питань.
Разом з тим, за словами Каленкова, державний монополіст ігнорував бізнес під час підготовки стратегії розвитку.
Обговорювати з нами деталізований фінансовий план і стратегію, схоже, ніхто не збирається, незважаючи на наші численні звернення... Бізнес як основний клієнт "Укрзалізниці" повинен мати доступ до фінплану і стратегії, а також право ставити незручні питання менеджменту – тільки так можна підвищити ефективність "Укрзалізниці". В іншому випадку вона так і залишиться непрозорою і неповороткою "державою в державі", яке буде гальмом для економіки і більмом на оці для вищого керівництва країни,
– нарікає експерт.
Крім того, Каленков стверджує, що "Укрзалізниця" не виконує даних обіцянок.
"Всі чули, як Войцех Балчун обіцяв прем'єр-міністру України Володимиру Гройсману заощадити 7 млрд гривень за перший рік, як обіцяв 23 поїзда на Комиш-Зорі, як обіцяв 9 тисяч вагонів в 2017 році (КМУ під це навіть ще раз пішов на безпрецедентний крок і дозволив витратити 16 млрд грн до затвердження фінплану). Тепер же нам всім зрозуміло, що немає ні першого, ні другого, ні третього (в першому кварталі 2017 року виготовлено аж 154 вантажних вагони, що незрівнянно менше заявлених планів). Тоді про яку стратегії ми говоримо?", – обурюється глава асоціації.
Нагадаємо, 18 травня голова Правління "Укрзалізниці" презентував стратегію розвитку УЗ на період 2017-2021 рр.