Банк вибачається перед клієнтами за незручності. Просять перевіряти стан платежів в архіві "Приват24". Про це заявив речник фінустанови Олег Серга.

Раніше У додатку Приват24 стався збій: в чому проблема

З повторними платежами краще зачекати

Якщо платіж чи переказ завис, у банку просять не поспішати й не проводити повторні.

Всі платежі будуть виконані, не треба одразу ж робити повторний,
– запевнив Серга.

Якщо клієнт таки виконав повторні платежі, вони повернуться йому на картку.

Люди скаржаться на збій у роботі

Клієнтка банку Тетяна Кузнєцова розповіла, що не змогла переказати гроші з однієї картки на іншу. Вона намагалась це зробити тричі. Жінка скаржиться, що гроші зняло 3 рази.

На "гарячій лінії" їй повідомили про збій у роботі банку.

У "Приватбанку" переконують, що станом на 14:00 проблеми вже немає.

Попередній збій у "Приваті"

Наприкінці вересня у додатку "Приват24" теж трапився збій. Користувачі скаржились., що неможливо було авторизуватись.

У банку тоді пояснювали все "незапланованими технічними роботами".