Молодь відчуває економічний відчай

Нині серед молоді прослідковується тенденція до витрачання коштів на предмети розкоші, а не довготривале їх накопичення. Це пов'язано з тим, що покоління Z вважає своє фінансове майбутнє приреченим.

Читайте також Два союзники: Україні допоможуть транспортувати більше європейського газу в обхід Росії

Досягнення фінансових цілей, як от купівля власного житла, значно ускладнилися через:

  • зростання вартості життя;
  • зміни на ринку праці;
  • суспільно-політична нестабільність.

Професор економіки Гамільтонського коледжу в Клінтоні Стівен Ву пояснив, що люди відчувають більшу залежність від зовнішніх факторів й тому в них менше шансів заощадити. Такі почуття фаталізму та неуміння заощаджувати з'явилися у людей після кризи 2008 року та пандемії коронавірусу.

Молодь частіше і довше залишається жити з батьками, які допомагають їм з великими покупками та базовими потребами. Натомість вони показують у соцмережах дорогу їжу, подорожі та дизайнерські речі.