“Для того, щоб упорядкувати таксомоторні ринки, треба терміново змінювати й нормативно-правову базу, регулювання господарської діяльності ринку таксі, і з іншого боку - нормативно-правову базу державного нагляду за діяльністю таксі. Бо не працює ні діюча база, ані державний нагляд”, - каже голова правління Української таксомоторної асоціації Анатолій Галазюк.
“Для кожного регіону, бо кожен регіон у нас різний по дорогах, по платоспроможності тощо. Свої правила гри. І своя система контролю. Залучити до цього ДАІ, Держспоживнагляд. І не треба лякатися цього. Навпаки. Це буде перший приклад в країні, коли контролюючі органи не будуть збирати побори, а всі сторони будуть зацікавлені”, - каже екс-міністр транспорту та зв’язку України Євген Червоненко.
За задумом асоціації, місцеві органи управління ринком таксі мали б контролювати тарифну сітку, ліцензування та інші важливі питання для галузі. Шляхом подібної легалізації ринку таксі, за підрахунками експертів, до державного бюджету можна було б залучити до 1,5 млрд грн. Тим часом увесь ринок нелегальних таксі оцінюють у 20 млрд грн на рік.