Таку думку в коментарі сайту "24" висловив директор консалтингової компанії "Вільям-Інвест-Експерт" Віктор Медвідь.
Розділення компанії призводить до зростання адміністративного персоналу. Відповідно до збільшення накладних витрат, які Укрзалізниця має і так дуже високі. Підстав для покращення якості у такий спосіб не буде,
– сказав Медвідь.
Що стосується самої системи поділу великого підприємства на менше, говорить експерт, міжнародний досвід показує, що всі компанії навпаки збільшуються до вимог Антимонопольного комітету, поки їх примусово не розділять.
Читайте також: Чому "Укрзалізниця" насправді прибуткова: думка експерта
Бо чим більша компанія, тим вона, за словами Медведя, ефективніша, нижчими є накладні витрати, ефективніше використовуються основні оборотні кошти. Чим менша компанія, тим більше банківських рахунків, бухгалтерії, директорів тощо, підкреслює експерт.
Якщо "Укрзалізниця" говорить про внутрішнє дотування пасажирських перевезень, то до чого призведе розділення компанії на вантажну та пасажирську? Очевидно, до банкрутства пасажирської, відзначає Медвідь.
Експерт додав: балансова вартість Укрзалізниці – близько 200 млрд гривень. Навіть українським олігархам та представникам влади така сума не під силу. Тому завдання – розділити компанію на частини, щоб поглинути та "розмити" її.
Нагадаємо, "Укрзалізницю" впродовж цього та наступного року хочуть розділити на 5 компаній. Це передбачено Стратегією розвитку підприємства до 2021 року.
Читайте також: Розділитись, щоб реформуватись: чи має шанс "Укрзалізниця" стати кращою